"Ging voor de Gouden Onderhoudsbeurt voor €250. Uiteindelijk moest ik €708 afrekenen zonder tussentijds hierover te zijn geïnformeerd."
"Veel kennis, behulpzaam, snel geregeld en vriendelijk personeel. Altijd hartelijk ontvangen snel geholpen."
"Medewerkers fiets gerepareerd zonder dat er een afspraak was gemaakt. Misverstand is sportief opgelost. Prima sfeertje en toffe mensen die er werken. Onderdelen staan voor adviesprijzen in de winkel, als je eigen reparaties uitvoerd kun je beter op internet bestellen. Prijs/kwaliteitverhouding is hier wel uit balans."
"Communicatie over de kosten"
"Service"
"Van een Koga fiets van iets meer dan een jaar oud moet volgens jullie de cassette en de ketting vervangen worden want het is versleten. Dat zou kunnen maar is erg snel bij stadsgebruik. Bij navraag krijg ik te horen dat er Shimano 105 op zat en nu krijg ik als nieuw materiaal Shimano HG500 (vergelijkbaar met Deore/Tiagra). Dat is niet van dezelfde kwaliteit. Bovendien krijg ik niets te zien ook niet bij het ophalen van de fiets. Reparaties laat ik dus niet meer bij jullie uitvoeren, want dit is de 2e keer. Zelfde verhaal bij de fiets van mijn vrouw."
"Ik zou 22 mei mijn fiets kunnen halen. Ik heb “‘s ochtends gebeld en de fiets was nog niet klaar, maar hij stond gepland op de 22e en ik zou een mailtje krijgen. Daar heb ik de hele middag op zitten wachten en niets ontvangen. Ik had het wel prettig gevonden een belletje te krijgen dat het niet meer zou lukken die dag. Weet je waar je aan toe bent. Gelukkig was die mail er de andere dag al vroeg.Verder afgesproken dat de display vastgezet zou worden en nog 2 dingetjes. Bij thuiskomst bleek de display niet vastgezet. Gelukkig woon ik dichtbij en kan zo even langsfietsen, maar vond dat wel jammer dat ik daar zelf op moest letten. Verder tevreden hoor."
"Prima reparatie, wel erg duur."
"Snelle service, vriendelijk personeel."
"vriendelijkheid, prijs-kwaliteit, service"
"Het probleem is nog niet helemaal opgelost"
"De kennis van de verkoper, Marten in dit geval, is groot. Je voelt als klant dat hij als fietser weet waar hij het over heeft en zich kan invoelen in de behoefte van de klant. Ook de znelheid van het leveren van mijn fiets en de service bij de aflevering is boven gemiddeld. Blij dat er een dealer in het noorden is die het wel snapt. Nogmaals dank. Gr Hans"
"Prima fiets voor een Prima prijs"
"De aankoop van onze Riese Muller bakfiets is plezierig verlopen en het gebruik ervan maakt onze whippet Noortje en onszelf blij!"
"de proffesionele en toch informele afhandeling van twee fietsen."
"De servicebeurt aan twee fietsen is perfect en prachtig in de tijd uitgevoerd. De sfeer bij Velodroom is uitstekend; bovendien hebben we nog prima advies over enkele praktische zaken gekregen van Ronald Pleij en zijn collega's. Velodroom is een zaak waar je met heel veel plezier naartoe gaat."
"Hoe hij gerepareerd is, en de goeie service"
"Over het onderhoud van onze fietsen👍"
"We werden uitgebreid en kundig voorgelicht en zeer vriendelijke geholpen. Geen “verkooppraatjes”, maar persoonlijke aandacht. We zijn zeer tevreden en kunnen Velodrome van harte aanbevelen."
"totlae service"
"Ik had mijn fiets voor een service beurt goud heen gebracht. Maar hij heeft een service beurt brons gehad, omdat hij in perfecte staat was. En dit was ruim voldoende zei de medewerker . Dit vind ik top! Zoveel eerlijkheid!"
"De snelle manier om geholpen te worden. Lekke tubeless 's morgens gebracht en tussen de middag al klaar."
"Het is nog niet helemaal af. De reservesleutel is nog in bestelling en het is nog niet mogelijk om een koppeling te maken met de flow app van Bosch."
"Fijne verkoper, duidelijke uitleg over het type fiets. Prima service!"
"ik ben tevreden over mn fiets en de hulp"
"Fiets goed gerepareerd."
"Goede service. Duidelijk wat er is gedaan."
"mooi dat het adhoc gerepareerd kon worden. Tijdens proces telefonisch overleg over de kosten. Keurig!"
"Acuut probleem werd spontaan opgelost"
"Professioneel advies"
"trek stadsfiets district 4 fietst heerlijk! goede service in een prima winkel."
"perfecte service en een hele mooie gevulde rugtas!!"
"Weer top geregeld zoals altijd 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻🤙🏻🤙🏻"
"Fijne fiets! Goede hulp van personeel en snelle afhandeling bij aflevering!"
"De fiets, en het bespreken van de mogelijkheden bij Velodroom"
"Marten zijn begeleiding in de aankoop van mijn fiets was geweldig!!!"
"Goede service, vriendelijk personeel. Goed geholpen! Goed advies gekregen en een echte aanrader voor iedere fietsfanaat"
"Service advies en aflevering"
"Prachtige fiets, goede service!!"
"De service en afhandeling"
"Fijne service!"
"Heb weer een passend maatwerk advies gekregen. dit maakt velodroom naar mijn mening onderscheidend"
"Alles"
"Heel ruim assortiment. Goed geadviseerd over de verschillende type fietsen, en ben super blij met mijn nieuwe fiets. Ik zal Velodrome Roden zeker aan mijn vrienden en familie aanbevelen."
"De shimano remmen op de X-caliber 8 zijn slecht. Ze remmen niet krachtig. Heeft natuurlijk met de uitvoering te maken. Shimano heeft ook hele goede remmen."
"Goede service en informatie"
"Een unieke fiets in de kleuren die ik mooi vind. En het merk/type waar ik aan verslingerd ben. RIDLEY NoaH"
"De fiets voor onze zoon , het meedenken over de grootte van de fiets, het ontvangen van vele accessoires en de service!"
"goed advies en aftersales"
"Betere communicatie! Ik heb zelf moeten bellen om een stand van zaken te krijgen mbt de levering van de fiets."
Contact information
Velodroom Kanaalstraat 63A 9301LR Rodenwww.velodroom.nl info@velodroom.nl +31505033907
About
BikeLife Roden is sinds 2020 Velodroom. Een naam die niet voor niets is gekozen. Wij zijn walhalla voor de fietsliefhebber, een snoepwinkel voor de fietsfanaat, een pretpark voor de fietsgek. De sterkste merken, de beste service, fietsactiviteiten en de mooiste verhalen vind je hier onder één dak: maar liefst 3.000 m2 fietsbelevenis.