"Service en de tijd die er voor mij genomen is"
"Prima service! Kundige mensen!"
"behandeling, uitleg, gewoon prettig geholpen"
"Uitgevoerd volgens afspraak."
"De vriendelijke en professionele zorg voor mijn bike! Onverwachte bevindingen worden overlegd."
"opletten de fiets is nog niet geleverd !!!!!!!"
"Snelle service"
"Service na verkoop! Er ontbrak een rekje; en door het vervoer zat er een scheur in het zadel, beide zijn waanzinnig snel opgelost. Topservice."
"Te duur"
"Uitstekende reparatie en prettige communicatie op alle fronten."
"De vriendelijke medewerkers en het resultaat."
"Dat de reparatie goed is. Kopje koffie aangeboden en aardige medewerkers."
"Uitleg op schrift"
"Ongevraagd bij de beurt onder garantie de display van mijn Riese&Muller vervangen. Top!"
"Alles top!"
"Aflevering fiets ,kan de uitleg beter. Met het uitzoeken wel goede uitleg gehad, was een andere verkoper"
"Goede service en top kwaliteit"
"Vlotte verkoper neemt de tijd prettige service"
"Hartelijkheid en luisterend oor van de verkoper. Hij heeft ons geweldig geholpen. We konden de fiets probleemloos meenemen voor een proefrit. Kortom een tevreden klant."
"Ziet er goed en netjes uit. Ik heb er nog niet op gefietst maar ik ga er vanuit dat dat ook goed is"
"De fiets is niet geleverd zoals geadverteerd. D.w.z. afwijkende banden en stuurlint."
"Vraag te snel. Heb nog weinig mee gefietst. Vond het vervelend dat nu al zoveel kosten moeten worden gemaakt bij een relatief nieuwe fiets. Geeft het gevoel van een slechte kwaliteit van fiets. Reparaties wel netjes (deels onder garantie) uitgevoerd."
"Vandaag mijn gekochte Cyclocross fiets uitgeprobeerd omgeving Bad Bentheim. Top."
"Is goed zo! Succes!"
"Service werkplaats"
"Service en kwaliteit"
"Bij reparaties even bellen en informeren. Dan heeft klant keuze."
"Snel. Goed. Niet te duur."
"Tot nu toe over alles"
"Kwaliteit en vriendelijke behandeling"
"Goed advies gekregen over welke gravel bike passend is. De ervaring van het kopen van de gravel bike was een hele fijne ervaring. Ik ben zeer tevreden en blij met mijn aankoop. Daarbij is de sfeer in de winkel zeer prettig, waar je rustig naar alle mooie fietsen kunt kijken."
"De klachten zijn verholpen en de fiets fietst weer als nieuw"
"ik ben goed geholpen met advies"
"Communicatie"
"Klant vriendelijk"
"Snelheid. Vakmanschap. Briendelijkheid."
"Aanname vd reparatie en uitleg, dat het vlot en kundig is gedaan"
"Mijn fiets doet weer wat ie moet doen 😀"
"De communicatie met Marcel, ik heb het gevoel dat er voor mijn fiets wordt gezorgd"
"Ik ben heel blij met mijn nieuwe mountainbike van Velodroom. Ik ben goed geadviseerd en de service en communicatie zijn top."
"Goede service en communicatie voor/tijdens en na reparatie."
"goede service; probleem snel opgelost"
"Alles prima geregeld"
"Als je dik 500 betaald, verwacht je wel dat hij goed klaar is, maar na een testrit boeken de versnellingen niet (goed) afgesteld te worden. Dat moest ter plekje nog gedaan worden bij ophalen. Ook groot prijsverschil met onderdelen. Natuurlijk snap ik dat jullie geen internetwinkel zijn maar verschil wordt wel vrij groot."
"Het onderhoud ansicht is goed verlopen. Echter ik had ruim van te voren gevraagd of jullie mijn crankstel konden vervangen door een Ultegra crankstel (had ik zelf). Dit wilde ik omdat hier kleinere ketting wielen op zaten en ik de stelvio ging beklimmen Dit was prima mogelijk moesten alleen andere bussen in en die waren er wel. Echter op de dag van het onderhoud krijg ik telefoontje dat er een andere bracket nodig was en dat die een levertijd had van ca 10 werkdagen. Aangezien ik het weekend erna de Stelvio ging beklimmen (was ook aangegeven) was dit te laat"
"De communicatie over de reparatie. Ik moest er zelf over bellen. Daarnaast was mijn accu leeg😡"
"Ga maar gewoon zo door"
"Repareren wat gevraagd wordt. Overigens complimenten voor Juup die het een dag later alsnog netjes oploste"
"Communicatie verbeteren richting de klant. Ook hier was er om een offerte voor een vervangend stuur gevraagd, echter werd deze geplaatst zonder overleg oid."
"We hadden gevraagd om een offerte voor de te vervangen sturen. Echter werden deze zonder overleg vervangen én geplaatst. Helaas ben ik hierdoor van een volledig geïntegreerd kabelsysteem, naar een volledig zichtbaar kabelsysteem gegaan. Communicatie zou echt een stuk beter moeten. Dit staat natuurlijk los van de prima servicebeurt die mijn fiets heeft gehad."
Contact information
Velodroom Kanaalstraat 63A 9301LR Rodenwww.velodroom.nl info@velodroom.nl +31505033907
About
BikeLife Roden is sinds 2020 Velodroom. Een naam die niet voor niets is gekozen. Wij zijn walhalla voor de fietsliefhebber, een snoepwinkel voor de fietsfanaat, een pretpark voor de fietsgek. De sterkste merken, de beste service, fietsactiviteiten en de mooiste verhalen vind je hier onder één dak: maar liefst 3.000 m2 fietsbelevenis.