"Vandaag mijn gekochte Cyclocross fiets uitgeprobeerd omgeving Bad Bentheim. Top."
"Is goed zo! Succes!"
"Service werkplaats"
"Service en kwaliteit"
"Bij reparaties even bellen en informeren. Dan heeft klant keuze."
"Snel. Goed. Niet te duur."
"Tot nu toe over alles"
"Kwaliteit en vriendelijke behandeling"
"Goed advies gekregen over welke gravel bike passend is. De ervaring van het kopen van de gravel bike was een hele fijne ervaring. Ik ben zeer tevreden en blij met mijn aankoop. Daarbij is de sfeer in de winkel zeer prettig, waar je rustig naar alle mooie fietsen kunt kijken."
"De klachten zijn verholpen en de fiets fietst weer als nieuw"
"ik ben goed geholpen met advies"
"Communicatie"
"Klant vriendelijk"
"Snelheid. Vakmanschap. Briendelijkheid."
"Aanname vd reparatie en uitleg, dat het vlot en kundig is gedaan"
"Mijn fiets doet weer wat ie moet doen 😀"
"De communicatie met Marcel, ik heb het gevoel dat er voor mijn fiets wordt gezorgd"
"Ik ben heel blij met mijn nieuwe mountainbike van Velodroom. Ik ben goed geadviseerd en de service en communicatie zijn top."
"Goede service en communicatie voor/tijdens en na reparatie."
"goede service; probleem snel opgelost"
"Alles prima geregeld"
"Als je dik 500 betaald, verwacht je wel dat hij goed klaar is, maar na een testrit boeken de versnellingen niet (goed) afgesteld te worden. Dat moest ter plekje nog gedaan worden bij ophalen. Ook groot prijsverschil met onderdelen. Natuurlijk snap ik dat jullie geen internetwinkel zijn maar verschil wordt wel vrij groot."
"Het onderhoud ansicht is goed verlopen. Echter ik had ruim van te voren gevraagd of jullie mijn crankstel konden vervangen door een Ultegra crankstel (had ik zelf). Dit wilde ik omdat hier kleinere ketting wielen op zaten en ik de stelvio ging beklimmen Dit was prima mogelijk moesten alleen andere bussen in en die waren er wel. Echter op de dag van het onderhoud krijg ik telefoontje dat er een andere bracket nodig was en dat die een levertijd had van ca 10 werkdagen. Aangezien ik het weekend erna de Stelvio ging beklimmen (was ook aangegeven) was dit te laat"
"De communicatie over de reparatie. Ik moest er zelf over bellen. Daarnaast was mijn accu leeg😡"
"Ga maar gewoon zo door"
"Repareren wat gevraagd wordt. Overigens complimenten voor Juup die het een dag later alsnog netjes oploste"
"Communicatie verbeteren richting de klant. Ook hier was er om een offerte voor een vervangend stuur gevraagd, echter werd deze geplaatst zonder overleg oid."
"We hadden gevraagd om een offerte voor de te vervangen sturen. Echter werden deze zonder overleg vervangen én geplaatst. Helaas ben ik hierdoor van een volledig geïntegreerd kabelsysteem, naar een volledig zichtbaar kabelsysteem gegaan. Communicatie zou echt een stuk beter moeten. Dit staat natuurlijk los van de prima servicebeurt die mijn fiets heeft gehad."
"Snel en goed geholpen, door de nieuwe lagers lopen de wielen van mijn racefiets weer soepel"
"Netjes geholpen bij ophalen nieuwe fiets. Bij thuiskomst erachter gekomen dat het stuur scheef staat."
"Om de service. Het meedenken en dat ik nu niet overhaast een nieuwe e-bike heb moeten kopen. De motor van mijn vorige ging plotseling kapot. Nu een vergelijkbare 2e hands kunnen kopen."
"Klantvriendelijk"
"Bel actie over hoe het gaat."
"Alles"
"Goed geholpen door John!"
"Fijne medewerkers"
"over alles"
"Fiets kraakt en was niet klaar ondanks een mail en een sms"
"Snel geholpen ondanks drukte en serieuze en vriendelijke hulp"
"Service bij de aanschaf van een nieuwe fiets"
"Fietst heerlijk"
"Service"
"Over het onderhoud en vervanging van onderdelen."
"Het advies van Jelmer, de uitvoering van de reparatie en de snelheid."
"De fiets bevalt mij prima al moet ik eerst nog even wennen aan de nieuwe verzetten op de fiets.Ook zit ik iets dichter op het stuur wat in combinatie met de bredere banden het sturen een heel veilig gevoel mee brengt.Voor eventuele aankomende aankopen zien jullie mij weer komen. Alles op gebied ven racefietsen onder één dak dat is perfect geregeld. Groetjes G.Bergsma."
"Onze vorige - nog nieuwe - e-bikes zijn elders in Europa gestolen, terwijl ze dubbel afgesloten stonden. Velodroom in Roden heeft ons snel aan nieuwe fietsen van hetzelfde type geholpen. Net als de vorige keer prima voor elkaar. De pijn is daarmee een beetje verzacht, de boosheid over dit soort diefstallen niet"
"Mijn Specialized Epic Expert is weer helemaal in topconditie! De reparatie duurde iets langer dan verwacht, maar VeloDroom hield me goed op de hoogte en bood zelfs een leenfiets aan. Zeer tevreden over de service. Nogmaals bedankt!"
"Stuur stond scheef accu niet vol fietstassen zaten er op die niet voor ons waren engels instructie boekje en dat voor een fiets van 4299.00 euro gr"
"de fiets zelf en het contact met Stefan!"
"Mooie fiets, nette prijs, erg aardig personeel!"
Contact information
Velodroom Kanaalstraat 63A 9301LR Rodenwww.velodroom.nl info@velodroom.nl +31505033907
About
BikeLife Roden is sinds 2020 Velodroom. Een naam die niet voor niets is gekozen. Wij zijn walhalla voor de fietsliefhebber, een snoepwinkel voor de fietsfanaat, een pretpark voor de fietsgek. De sterkste merken, de beste service, fietsactiviteiten en de mooiste verhalen vind je hier onder één dak: maar liefst 3.000 m2 fietsbelevenis.