"De onderhoudsbeurt van onze elektrische fietsen"
"Goede afhandeling van zaken"
"Ga zo door met de service"
"over alles fijne en goede fiets maker"
"Linker knijprem heb ik nog iets aangepast en de beugel nog iets aangedraaid."
"Snelle service en goede prijs"
"service"
"Fiets rijdt en ziet er weer als nieuw uit"
"Service, meedenken, vriendelijkheid, dat je vakkundig en goed geholpen wordt. Toppers"
"Goede service en het is netjes fijn geholpen Goede uitleg als je vragen hebt ze hebben de tijd voor je"
"Leuke enthousiaste mensen en veel keuze"
"Vriendelijke groeten"
"Prima zo als het is gegaan en tevreden met het resultaat"
"Goede service"
"Prima zo"
"Super goede service"
"Goede service 👍🏼"
"Over de fiets en de vriendelijke en deskundige behandeling. Top."
"Prima , zo doorgaan"
"Je word correct en eerlijk geholpen. Gezellig een bakje koffie, en een praatje. Gewoon een fijne zaak."
"Snel en goed gedaan"
"Goede service"
"Goed geadviseerd snelle levering"
"Over de hele bediening, erg zorgzaam"
"Alles van ontvangst tot aan de aflevering prima voor mekaar"
"Fiets foed gerepareerd en ook snel aan de beurt."
"Alles,klant vriendelijkheid,service geweldig"
"Over het onderhoud fiets weer perfect."
"👍🏿👍🏾"
"Reparatie en onderhoud is goed uitgevoerd."
"De problemen zijn opgelost en de fiets fietst als nieuw!"
"Fietst weer heerlijk."
"Er is geen test uitgevoerd. Fiets kraakt nog steeds"
"Service"
"Medewerkers en dat het snel is gerepareerd. Komen afspraken na!"
"over alles incl.de service."
"over alles.Top bedrijf"
"Service, contact."
"Komen al jaren bij Vonk worden altijd top geholpen"
"Alles weer prima in orde gemaakt, zoals altijd."
"Ik Ben fantastisch geholpen,en het is een fijne Viets."
"Wederom weer fijn geholpen, klant vriendelijk, fijne uitleg en service, een aanrader."
"Alles. En het advies."
"De Koga fiets is n.a.v. een aanrijding goed gemaakt."
"Heb weer harde banden .ha ha"
"Over de super goede service"
"Vriendelijk te woord gestaan en mijn probleem meteen weer opgelost"
"Klantvriendelijk, Bij Vonk tweewieler is de klant nog koning, men denkt mee, en geven fijn advies"
"Vlgs mij niets. De fiets rijdt weer als nieuw en er werd op de reparatiedag een feedback gegeven wat er allemaal moest gebeuren. Goed gedaan!"
"Prettig contact en goede behandeling bij de aflevering van de nieuwe fiets, zoals tips en verzekering"
Contact information
Vonk Tweewielers Langstraat 97 3771BD Barneveldwww.vonktweewielers.nl info@vonktweewielers.nl +31342412066