Enjoy & Meerens reparatie

Enjoy & Meerens reparatie
9.3
3488 reviews
10
02 Jul 2025 - J. de Groot

"Super service! Zonder afspraak binnen gelopen met lekke band. Omdat er geen haast bij was voor mij, de volgende dag onder garantie (!) kosteloos gerepareerd. Geweldig!"

10
02 Jul 2025 - C. Huizenga

"dat het klaar terwijl u wacht erg prettig was"

10
30 Jun 2025 - Klaas Smit

"Heb weer een fijne fiets"

10
28 Jun 2025 - P.J. Rozestraten

"Had een lekke band Was heel vervelend,want ben afhankelijk van mijn fiets door problemen met lopen. Binnen anderhalf uur was mijn fiets gehaald,gemaakt en teruggebracht.Echt super service,mijn complimenten."

10
28 Jun 2025 - van der Tol

"Alles werkt weer"

10
28 Jun 2025 - I. van Dulmen-Spa

"Snel geholpen."

10
27 Jun 2025 - H. de Jonge

"ZEER ENTHOUSIASTE MEDEWERKERS ZEER KUNDIG. ERG BLIJ MET ONZE NIEUWE FIETSEN EN DE SERVICE"

10
27 Jun 2025 - C. van Rhenen

"Mooi gemaakt fiets helemaal gepoetst top!🙏🏻 bedankt!"

10
26 Jun 2025 - F. Vlasveld

"Snelheid van reparatie en scherpe prijs👍"

10
22 Jun 2025 - R van den Busken

"Het is goed en ook zeker klantvriendelijk afgehandeld"

10
21 Jun 2025 - K. van den Hoven

"Snelle service en kwaliteit geleverd"

10
19 Jun 2025 - J.T. van Rijn

"Leuk personeel,goede service."

10
19 Jun 2025 - Ria Wamper Verboeket

"Fiets is gehaald en gebracht. Keurig eerst een prijsopgaaf gekregen voordat de fiets gerepareerd werd. Vriendelijke medewerkers."

10
15 Jun 2025 - A. Bu

"Snelle service en goed geholpen."

10
15 Jun 2025 - G.P. van Asselt

"Op een vriendelijke manier wordt je benaderd door de medewerker, neemt de klacht serieus en onderzoekt de klacht. Hierna werd de klacht direct hersteld en werden de banden, als service, gecontroleerd en weer op spanning gebracht. Een uitstekende snelle service en een zeer tevreden klant."

10
14 Jun 2025 - E. Plaatsman

"Er wordt meegedacht en er is een goede service"

6
13 Jun 2025 - Kikkers

"Duidelijkheid in de afspraak"

10
13 Jun 2025 - L. Rodenhuis

"Het aan/uit-knopje van het Bosch-bedieningskastje van mijn e-bike deed het niet meer. Aan- en uitzetten kon nog wel via de accu zelf, maar handig is anders natuurlijk. Ook zuur, de garantietermijn was net een week verlopen. Dankzij de mannen van Enjoy&Meerens én de coulance van Bosch is het kosteloos gerepareerd. Het kastje is vervangen door een nieuw exemplaar. En dat temidden van een enorme topdrukte bij hen in de werkplaats. Niet een klus dat snel gedaan kon worden namelijk, want de bedrading ervan loopt door het frame heen. Ik ben heel blij dat dit toch zo tussendoor 'even' kon. Kan ik weer fijn rondfietsen :-) Dank je wel mannen!"

10
11 Jun 2025 - W.W. van der Duin

"Fiets weer als nieuw 👌🏼"

10
09 Jun 2025 - M. Groos

"Vriendelijk en snelle service"

10
08 Jun 2025 - Stofberg

"Klantvriendelijkheid, kundig, meedenkend"

10
05 Jun 2025 - S Roy

"The repair work was so quick I could not believe."

2
04 Jun 2025 - P. Franzel

"Waar is jullie service gebleven? Even een kapje aandrukken €5 ervoor rekenen. O ja en mijn stuur rechtzetten. Echt geen service dit"

Reply Enjoy & Meerens:

Beste mevrouw Franzel,


Bedankt voor uw bericht. U komt met schade aan uw bediening bij ons in de winkel. Onze service medewerker geeft aan dat het verhalen op de verzekering geen zin heeft i.v.m. de geringe kosten en uw eigen risico van € 35,-

I.p.v. een hele bediening te vervangen, vervangt hij het kapje van de display, centreert uw display en pompt als service uw banden op.

Hiervoor rekent hij een bedrag van € 15,- ( tien euro materiaal en vijf euro arbeid ) . Wat is dan service? het oppompen van de banden is service het vervangen van een kapje dat is arbeid.

Met vriendelijke groet,

Edwin



10
03 Jun 2025 - Arjan

"Snelheid, zorgvuldigheid en vriendelijkheid."

10
01 Jun 2025 - F.W. van Seijen

"Op zaterdagmiddag nog even binnen gevallen voor nieuwe pedalen en keurig gemonteerd gekregen."

10
01 Jun 2025 - Maggie Meijer

"wilde een standaard voor mijn loopfiets, andere fietsenmakers hadden al gezegd dat het niet mogelijk was want geen hechtingspunt of de fiets, maar er werd uitgebreid overleg met elkaar gepleegd en dus veel tijd in gestopt, en het onmogelijke bleek toch mogelijk! Heel blij met de standaard dankzij de creativiteit van de werkplaats!"

10
01 Jun 2025 - C.H. Hoevens - Meijer

"snel gereageerd en probleem verholpen"

10
01 Jun 2025 - G. de Hamer

"Snelle service en goede kwaliteit"

10
01 Jun 2025 - P. Hogendorp

"De snelle service"

10
31 May 2025 - Houwink

"Hij fiets weer als nieuw"

10
31 May 2025 - de Bruijn

"Super goed geholpen en goede service."

8
31 May 2025 - Frens Dijkman

"Ik zou het niet weten. Gewoon goed en ook goed af te spreken vooraf!"

6
29 May 2025 - J. Vink

"Graag aandacht voor de opmerking die klant heeft gemaakt.Voorkomt een telefoontje."

10
24 May 2025 - Eric

"De reparatie en vooral de communicatie"

10
24 May 2025 - J. Vorstenbosch

"Zelfs voor mij navraag gedaan bij Bosch"

10
22 May 2025 - H. Noppers

"De service!! Iplus de vriendelijkheid van het personeel"

4
22 May 2025 - E. Lenior

"Meer overleggen ipv zomaar artikelen monteren op een fiets. Eerst vragen of het goed is dat producten x zoveel kost zodat je je niet ineens een monster factuur krijgt. Een nieuwe binnen en buitenband, dat zou 58 euro kosten. Ik vroeg later of er ook een nieuw zadel en handvatten op mochten, meer niet. Ketting zat blijkbaar los. Die hadden we thuis al een keer er opgezet. Hebben ze er blijkbaar opgezet moest ik ook voor betalen zonder overleg. Erg fijn dat ze wilden helpen met de fiets maken en ze zullen vast de beste bedoelingen hebben gehad, maar dit is veel te duur voor een kinderfiets. Ik had zo rond de 100 euro verwacht maar geen 152 en eerst kreeg ik een factuur van 187 omdat ze ongevraagd de lampen en bel hadden vervangen. Zoveel stress gekregen hiervan."

10
21 May 2025 - M.A. Timmer

"De medewerkers"

10
21 May 2025 - Hans Paulusse

"Snel en uitstekend geholpen loop"

10
21 May 2025 - J.F. Hissink

"Dat hij weer goed remt."

10
18 May 2025 - van der Ende

"Goede service. Fijne medewerkers"

10
18 May 2025 - B. Khosravan

"Klantenservice, klantvriendelijkheid, professioneel, vriendelijk en betrouwbaar, mijn favoriete fietsenmaker/ fietsenwinkel in Lelystad."

10
18 May 2025 - T. Brugman

"Super tevreden 2 fietsen weg gebracht voor service wat kleine dingetje afgesteld en vervangen kosten 0 euro .volgende service gaat wel geld kosten maar dan heb ik de fietsen een jaar .top service dus"

10
17 May 2025 - Femke Schnabel-Maas

"Snel en vriendelijk! En wat fijn dat de fiets opgehaald werd met de lekke band!"

10
16 May 2025 - Alwin ter Huurne

"Ondanks dat in eerste instantie de stuurpen niet paste, toch verder gezocht en een oplossing gevonden. Dit noem ik topservice van de reparatie afdeling."

10
16 May 2025 - Carol

"- mijn fiets weer in topconditie - super dat mijn fiets thuis wordt opgehaald en terug gebracht - contact telefonisch en met de bezorger netjes en vriendelijk"

10
16 May 2025 - Caro

"- mijn fiets wordt thuis opgehaald en terug gebracht, echt super - contact telefonisch en met de bezorger netjes en vriendelijk - en de fiets weer in topconditie"

10
15 May 2025 - T. Raijmakers

"hoe ik geholpen ben"

10
15 May 2025 - A.G.T. van den Berg

"Onderhoud en schoonmaak. Ophaal en terugbreng."

10
15 May 2025 - J. Molenaar

"Dat u tijd vrijgemaakt heeft om de fietsen te onderhouden terwijl dit via de afspraak kalender niet meer kon."

Contact information

Enjoy & Meerens Zuiderpoort 4 8239AD Lelystad
https://www.enjoy-meerens.nl/ info@enjoy-meerens.nl +31320216973

About

Enjoy & Meerens heeft een ruime werkplaats met 5 monteurs. Tyrrell is onze service medewerker, hij regelt alle planningen, werkzaamheden en onderdelen die benodigd zijn voor de verschillende reparaties. Eelco en Mark zullen de meest uiteenlopende reparaties voor u regelen, samen hebben zij een schat aan ervaring en doorlopen ook diverse trainingen om up to date te blijven. Uw fiets wordt netjes gemaakt door Roy. Nieuwe fietsen worden opgebouwd door Dylan.