"Super service! Zonder afspraak binnen gelopen met lekke band. Omdat er geen haast bij was voor mij, de volgende dag onder garantie (!) kosteloos gerepareerd. Geweldig!"
"dat het klaar terwijl u wacht erg prettig was"
"Heb weer een fijne fiets"
"Had een lekke band Was heel vervelend,want ben afhankelijk van mijn fiets door problemen met lopen. Binnen anderhalf uur was mijn fiets gehaald,gemaakt en teruggebracht.Echt super service,mijn complimenten."
"Alles werkt weer"
"Snel geholpen."
"ZEER ENTHOUSIASTE MEDEWERKERS ZEER KUNDIG. ERG BLIJ MET ONZE NIEUWE FIETSEN EN DE SERVICE"
"Mooi gemaakt fiets helemaal gepoetst top!🙏🏻 bedankt!"
"Snelheid van reparatie en scherpe prijs👍"
"Het is goed en ook zeker klantvriendelijk afgehandeld"
"Snelle service en kwaliteit geleverd"
"Leuk personeel,goede service."
"Fiets is gehaald en gebracht. Keurig eerst een prijsopgaaf gekregen voordat de fiets gerepareerd werd. Vriendelijke medewerkers."
"Snelle service en goed geholpen."
"Op een vriendelijke manier wordt je benaderd door de medewerker, neemt de klacht serieus en onderzoekt de klacht. Hierna werd de klacht direct hersteld en werden de banden, als service, gecontroleerd en weer op spanning gebracht. Een uitstekende snelle service en een zeer tevreden klant."
"Er wordt meegedacht en er is een goede service"
"Duidelijkheid in de afspraak"
"Het aan/uit-knopje van het Bosch-bedieningskastje van mijn e-bike deed het niet meer. Aan- en uitzetten kon nog wel via de accu zelf, maar handig is anders natuurlijk. Ook zuur, de garantietermijn was net een week verlopen. Dankzij de mannen van Enjoy&Meerens én de coulance van Bosch is het kosteloos gerepareerd. Het kastje is vervangen door een nieuw exemplaar. En dat temidden van een enorme topdrukte bij hen in de werkplaats. Niet een klus dat snel gedaan kon worden namelijk, want de bedrading ervan loopt door het frame heen. Ik ben heel blij dat dit toch zo tussendoor 'even' kon. Kan ik weer fijn rondfietsen :-) Dank je wel mannen!"
"Fiets weer als nieuw 👌🏼"
"Vriendelijk en snelle service"
"Klantvriendelijkheid, kundig, meedenkend"
"The repair work was so quick I could not believe."
"Waar is jullie service gebleven? Even een kapje aandrukken €5 ervoor rekenen. O ja en mijn stuur rechtzetten. Echt geen service dit"
Beste mevrouw Franzel,
Bedankt voor uw bericht. U komt met schade aan uw bediening bij ons in de winkel. Onze service medewerker geeft aan dat het verhalen op de verzekering geen zin heeft i.v.m. de geringe kosten en uw eigen risico van € 35,-
I.p.v. een hele bediening te vervangen, vervangt hij het kapje van de display, centreert uw display en pompt als service uw banden op.
Hiervoor rekent hij een bedrag van € 15,- ( tien euro materiaal en vijf euro arbeid ) . Wat is dan service? het oppompen van de banden is service het vervangen van een kapje dat is arbeid.
Met vriendelijke groet,
Edwin
"Snelheid, zorgvuldigheid en vriendelijkheid."
"Op zaterdagmiddag nog even binnen gevallen voor nieuwe pedalen en keurig gemonteerd gekregen."
"wilde een standaard voor mijn loopfiets, andere fietsenmakers hadden al gezegd dat het niet mogelijk was want geen hechtingspunt of de fiets, maar er werd uitgebreid overleg met elkaar gepleegd en dus veel tijd in gestopt, en het onmogelijke bleek toch mogelijk! Heel blij met de standaard dankzij de creativiteit van de werkplaats!"
"snel gereageerd en probleem verholpen"
"Snelle service en goede kwaliteit"
"De snelle service"
"Hij fiets weer als nieuw"
"Super goed geholpen en goede service."
"Ik zou het niet weten. Gewoon goed en ook goed af te spreken vooraf!"
"Graag aandacht voor de opmerking die klant heeft gemaakt.Voorkomt een telefoontje."
"De reparatie en vooral de communicatie"
"Zelfs voor mij navraag gedaan bij Bosch"
"De service!! Iplus de vriendelijkheid van het personeel"
"Meer overleggen ipv zomaar artikelen monteren op een fiets. Eerst vragen of het goed is dat producten x zoveel kost zodat je je niet ineens een monster factuur krijgt. Een nieuwe binnen en buitenband, dat zou 58 euro kosten. Ik vroeg later of er ook een nieuw zadel en handvatten op mochten, meer niet. Ketting zat blijkbaar los. Die hadden we thuis al een keer er opgezet. Hebben ze er blijkbaar opgezet moest ik ook voor betalen zonder overleg. Erg fijn dat ze wilden helpen met de fiets maken en ze zullen vast de beste bedoelingen hebben gehad, maar dit is veel te duur voor een kinderfiets. Ik had zo rond de 100 euro verwacht maar geen 152 en eerst kreeg ik een factuur van 187 omdat ze ongevraagd de lampen en bel hadden vervangen. Zoveel stress gekregen hiervan."
"De medewerkers"
"Snel en uitstekend geholpen loop"
"Dat hij weer goed remt."
"Goede service. Fijne medewerkers"
"Klantenservice, klantvriendelijkheid, professioneel, vriendelijk en betrouwbaar, mijn favoriete fietsenmaker/ fietsenwinkel in Lelystad."
"Super tevreden 2 fietsen weg gebracht voor service wat kleine dingetje afgesteld en vervangen kosten 0 euro .volgende service gaat wel geld kosten maar dan heb ik de fietsen een jaar .top service dus"
"Snel en vriendelijk! En wat fijn dat de fiets opgehaald werd met de lekke band!"
"Ondanks dat in eerste instantie de stuurpen niet paste, toch verder gezocht en een oplossing gevonden. Dit noem ik topservice van de reparatie afdeling."
"- mijn fiets weer in topconditie - super dat mijn fiets thuis wordt opgehaald en terug gebracht - contact telefonisch en met de bezorger netjes en vriendelijk"
"- mijn fiets wordt thuis opgehaald en terug gebracht, echt super - contact telefonisch en met de bezorger netjes en vriendelijk - en de fiets weer in topconditie"
"hoe ik geholpen ben"
"Onderhoud en schoonmaak. Ophaal en terugbreng."
"Dat u tijd vrijgemaakt heeft om de fietsen te onderhouden terwijl dit via de afspraak kalender niet meer kon."
Contact information
Enjoy & Meerens Zuiderpoort 4 8239AD Lelystadhttps://www.enjoy-meerens.nl/ info@enjoy-meerens.nl +31320216973